pátek 22. ledna 2016

Zkouškové na Listovkách a návrat k blogu



Zdravím všechny své čtenáře,

v prvé řadě vám děkuji za to, že stále čtete můj blog, přestože se na něm dlouhé měsíce nic neděje. Dokonce mi od mnohých z vás přišly zprávy orodujicí za nové recepty a updaty z mého života :) Proto jsem po dlouhé době otevřela svůj blogger účet, s velice povzbuzujícími statistikami, dle kterých je blog i přes veškerou neaktivitu autorky navštěvován na všech světových kontintentech. 


Na svou obhajobu dodávám, že jsem poslední měsíce neměla vhodné technické podmínky (rozuměj chyběl kvalitní foťák), se kterými by úroveň tohoto blogu leda tak klesla. V létě jsem totiž odjela na stáž do Barcelony, kde jsem byla úplně sama s úplně cizími lidmi, a nenašel se nikdo, kdo by mé cukrářské výtvory kvalitně zdokumentoval. Zároveň jsem tak ale sklízela úspěchy se svými bezkonkurenčními zázvorovými sušenkami, brownies, a lasagnemi, ze kterých byla unešena nejen má francouzská spolubydlící (slečna mi vyvrátila stereotyp o kulinářském umění Francouzů).


Netuším, jestli se situace v blízké době zlepší, protože mě v následujících dnech/ týdnech čeká pouze mé milované študy študy za doprovodu stravovacího kolej stájl (pizza z Nostry alternována řízkem menzy Veveří). Přestože je zkouškové nejnáročnějším obdobím roku, nese s sebou i takový režim pohodlí, který nás už třeba nikdy v životě nepotká. Proto bychom si neměli my studenti na nic stěžovat, protože to, co příjde po škole bude jistě náročnější.

Dnes mě čeká studium katalánštiny, jazyka, kterým budu oslňovat příště, až se vrátím do Barcy. Bohužel je ale jeho studium náročnější, než jsem čekala, a proto se představa zimních prázdnin nachází v nedohlednu. Držte mi palce.

Jako ilustrační foto jsem použia perníček znázorňující náš kolej stajl (aby bylo jasné, odkud pochází :) ). V prosinci jsem ho vytvořila v rámci poctivé prokrastinace před zápočtovým testem z obchodu. Alespoň mám důkaz, že pečení nese ovoce. A v mém případě zápočty :)

Mějte se a smějte se

- Hana le Boulanger





Žádné komentáře:

Okomentovat